Ihasalu

Ma ei oska midagi aravata ihadest, aga julgen väita, et mõned ihulised hädad olid kummitamas Zazibead, kui ta vee järele ihkavast kuiva männisalusse end teele asutas. Rindkere vasemal pool torgib ja kurk on nii haige, et kui ma omale kaarti küsisin, tuli suust välja ainult jõle kraaksastus, milles korraldajad suutsid kuulda 21B-d. Adumata, millest võiks olla tingitud torked rinnus, mõtlesin, et kulgen parem hääästi rahulikult, muidu saa metsa vahel veel südari. Jama ka, pärast mets sodi täis. Aga kui tegemist peaks olema algava tiisikusega, siis saab männiaurude hingamine selle ägenemist äkki natuke edasi lükata.

Aga aitab sellest häda ja viletsuse rubriigist (Tere, mis sul viga on, mul valutab aju).

Tänane rada oli küll selline, et selle peal oleks vigu olnud päris raske teha. Vähemalt minul midagi ekstra lombakat välja ei kukkunud - KPd juhtusid olema kõik seal, kuhu ma neid otsima olin suundunud.
Eelviimase (54) oleks võinud rohkem otse võtta, sest roheline viirutus kaardil ei väärinud enda olemasolu seal temps mitte mu meelest.

Väga nüriks suutsin endale teha etapi 42->43. Läksin teele välja, aga too osutuks munakivi teeks serviti laotud paekividest ning nonde servadel krõbistamine just kõige mõnnam viis kulgemiseks polnud. Oleks võinud ja ka metsa mööda otse või alt sihi kaudu seigelda.

Ihasalu kaart tundub peale vaadates huvitav ja küllaldaselt objekte sisaldav, aga kõik kokku oli natuke liiga tümistamine täna. Kiirusega hoidsin alguses tagasi, et äkki peab ikka orienteeruma ka hakkama ja siis on pea selle tarbeks tühjaks joostud. Pärast olin jälle nii läbi, et viimastest punktidest andis ennast läbi vedada.

Finishisse jõudes kellale vaadates tuvastasin, et ka Jaanil on täiesti reaalne startida. Tuli ainult lasterada vastupidises suunas läbida ja sooritada kuskil raja keskel SI-pulkade vahetus ja jätkata õiges suunas kollase lindi järgi kulgemist. Üldiselt on Raidenil sellest lindist ja rajast suhteliselt kama kaks. Aga kui mõni asjalisem mööda kihutab, siis on sada paari jalgu all ja vahetu võitlus punkti hõivamiseks on väga kiirelt edasiviiv jõud. Kui punkti rabamise pinge möödas ja suuremad eest ära silkavad, siis on aega jälle samblal lebotada, tooreid mustikaid suhu toppida, kõiki ettejäävaid puuoksi üles korajata ning neid püssina kasutades puid maha kõmmutada ja ronitavad objektid kindlasti läbi ronida. Finishis oli täna eriline vedamine - kuna varasemad olid kõik pulgakommid juba ära tarvitanud, siis jagati viimastele õnnelikele Tuplat.

Ülehomme on Suvejooks. Saab näha, kas kisub ilma sama kuumaks kui mullu.