Ääsmäe

Pärast Jukolat tundus hea mõte lõdvestuseks koibi asulavahelisel asfaldil sirutada, mida sprindikarika raames esmaspäeval seekord Ääsmäe külas teha sai.

Ääsmäe tundub linna poolt vaadatuna nii ligidal, aga tegelikult sai ikka uhada ja nii jõudsin kohale üpris eelviimasel minutil. Leidsin autokoha lasteaia väravas ja kui riideid pagasnikust võtma läksin, küsis üks just koju asutav laps "Missuguse lapse ema sina küll oled?" Mul ei olnud ähmiga paremat kirjeldust võtta kui, et tegelikult ma ei olegi selles lasteaias ühegi lapse ema. See oli pisut segane vastus, võttes põnni pisut mõtlikuks.

Rada oli väga kiire, aga kindlasti mitte nii kiire nagu väidab mu ajalipik - 4.38 min/km keskmiselt. Vigu nagu suurt ei teinudki. Pisut kohmetusin kolmandasse(39) minekul nõgesepõõsastes. Kindlasti oli mitmeid teevaliku küsimusi 1(34)-2(57), 6(45)-7(35), 8(46)-9(47), 10(31)-11(48), mis kõige hullemini vast lahendatud ei saanud.

Esimestel etappidel oli veel kõvasti Soome metsa jalgades ja seekord kippus kere vaimule alla jääma. Iseenesest aga oli sprint väikeses asulas, kuhu ma viimati sügaval sotsialismi ajal sattusin (mäletan isaga käisime seda Antsude küla kaemas), hea värskendav vaheldus.

Ma kujutan ette, et keskmisel mitteugrilasel nõuab selle küla nime välja hääldamine pisukest pingutust.

Comments

Popular Posts