Kodasoo

Suvi näikse oma siinviibimise selleks korraks olevat lõpetanud.

Peamiselt on seda tunda ilmast. Selleks, et suviste kehakatetega külm ei hakkaks, pidi ennast kogu aeg liigutama.


Kodasoo on paik, kus mul läheb endiselt korda korratusi korraldada.
Ühes metsas hakata 3x liikuma 180 kraadi vales suunas, on sulaselge liig. Võib-olla mu aju pookerad üritasid oma asukohti vahetada vms.
Korra tekkis sellest vääriti liikumisest totaalne segadus, seisin teerajal, mille suund näis täiesti arusaamatu ja kange tahtmine oli pea kuidagi teistpidi otsa keerata - nii vildakalt mõjus maailm. Kui ma ennast sellesinases lõpuks otse asetasin ja kulgema hakkasin, siis suutsin isegi suuremat reljeefi süvenemata otse punkti minna.

8(51)-9(52) vahel sattusin kügelema mingi jubeda vana raiesmiku otsa. Päris hästi ei teagi, kus seal liikusin, vist selles sinisetriibulises hoopis. Igatahes äärmiselt ebamõnus, aga kas altpoolt reljeefi servast oleks ladusam olnud, ei tea.
Ojakeste eest oli ette hoiatatud ning lubatud kõvapõhjalisus oli täiesti olemas. See lubas mul neid ilma paanikata läbida. Ühed väiksemad poisid testisid minu abil jõe sügavust ja nentisid, et tossud said mul nüüd küll märjaks. Käskisin neil järele mõelda, kas nad ei asuks parem mõnda palki otsima, sest minu põlvedeni märjaks saamine neid jõkke hüppama just ei innustanud. Noh oleks võinud nad ju üle aidata, aga vot pea ei jaganud kohe.


Kui Kodasoo kaardi selles reljeefses osas suuna ja vahemaa taju peaks käest kaduma, siis kiilub ikka täiega kinni. Millegi järgi ei ole ennast võimalik lokaliseerida, sest ümberringi on üks ühtalne lainetus. Ja just see tõttu on see harjutamiseks igati paras koht.

Rada sisaldas täna igatahes mitmeid erinevaid elemente. Ja näiteks etapp 6(46)-7(35) jäigi mul Triina käest küsimata, kuidas seda oleks olnud mõistuspärasem läbida. 9(52)-10(48) oli ka sihuke nii ja naa variant. Tundus, et nii suurt kaart väga paljud siiski ei teinud.


Kõik kokku heas mõttes paras pusserdamine.



Homme õhtuks katsuks Yllasele pärale jõuda. Ilmaennustuse järgi klassikaline Soome rogain koos kolme sõbraga - vihma, jahedust ja tuult. Vahel võivat sel ajal ses regioonis ka lund sadada.

Comments

Popular Posts