Lauluväljak


Njah. Zazibea seisab järjekordse teisipäevaku stardis, juba oma seitsmendat o-kevadet.

Ilm on na kõledavõitu, aga õnneks on riideid massiliselt selga saanud. Nagu hiljem trassi läbimise käigus selgub, siiski liiga massiliselt, 5 kihti - nii talv vist ikka ei ole tegelikult. Stardi fooniks on Narva maanteel kihutavad rohelised pikad bussid ja nendega võidu tormlevad liivakeerised. Taevas on selline, et kohe-kohe tuleb lumeburgaa.

A, tühja sest ilmast lõpeks, ometi on tekkinud võimalus kaart peos, linnalähedastes metsades ringi kalpsata. Nagu kaart näitab, siis otsejoones laulukaare poole - sellise nurga alt ei olegi varem Lauluväljakule lähenenud. Pirita tee 28f tornmaja ümbrus on jõle mu meelest - ilmselge kadedus - ega siis selle pärast sinna omale pinda ei muretseta. Punktid 1(33)-2(51)-3(52) on lihtsad.
Aga kuda sinna 4(54)-ndase siis, alt või ülevalt, alt, ei ülevalt, ei siiski alt, teised lähevad ülevalt, ei ma lähen alt - ei mingit kaardi vaatamist rohkem, peast kuni punkti juures oleva väravani välja. Aga, kes see ütleb, kuda pidi ikka targem oleks olnud.
4(54)-5(45) ma lihtsalt lõõtsutan - kõiksepealt taevatrepp ja siis ikka veel kallakust üles. Jõuan oma meelest kuskile lohu juurde välja, aga punkti silma ei hakka - lõõtsutamisega on vahemaataju olematuks muutunud. Aga leian KP paemügarike vahelt siiski mõningase ringivahtimise järel üles.
Mis siis edasi? 6(47) mingil tundmatul objektil üle tundmatu tühermaa. Nagu mu 16-aastane poiss pärast kommenteeris - äh ma tean seda kohta küll, seal teevad hipid lõket tavaliselt (no ma sul siin teen hipit ja lõket). Ausalt öeldes ma jätsin seekord hipid vahele, lõket neil ka mu meelest ei olnud. Kulgesin vonkadi-sinkadi kraavikeste ja küngaste vahel, püüdsin lisaks hipidele vältida ka okastraati takerdumist, koeramiine ja muusse kahtlasse sodisse sattumist. Aga, vahepeal peaks siiski ka punkti leidmisele keskenduma. Mingi punktile lähedase suuna peal asus täiesti enneolematu graffity'ga majavare. Ukseaugu kohal teiste seas ka kiri BAR. Miskine natuke "Desperadolik" baari miljöö eemalt vaadates. Aga sinna ligi väga ei tahtnud ka minna. Siis sundisin ennast ikkagi kaarti keskenduma, et kus siis. Ai, see punkt ei asu ju maja vares, vaid migis kaevikus. Aga kus on siis BAR kaardil? Nojah, see hall ristkülik, olen sootuks möödas. Ja-jah, seda ei saanud mulle nina peale viskamata jätta ka vanemapoolne härrasmees, kellest ma kuskil Lauluväljaku juures uljalt mööda kihutasin. See on mulle ilmselt paras.
7(35), 8(34) ei ole probleemi.
Aga viimane punkt - lähedusse jõudes ümbritseb täielik KP-de padrik, sh hulgas ka finishi omad. Jälle pea sassis - vahi lolli näoga ringi. Selgus, et padriku moodustasid tilluraja punktid ja finishinööri järgi deduktiivseid järeldusi tehes, sain ka viimase KP kätte.
Ikkagi, orienteerumist nagu oli ja nagu ei olnud ka. Aga maastik on vägev - kultuur vahetub täieliku lagaga vaid mõnekümne meetri jooksul.

Comments

Popular Posts